Opis
Veliki, rahlo pod kotom postavljeni stranski čepi se odločno zabadajo v mehko podlago in zagotavljajo predvidljivo in stabilno vožnjo skozi hitre ovinke – ne glede na podlago, medtem ko pravokotno postavljeni sredinski čepi omogočajo veliko oprijema pri zaviranju in pospeševanju. Pnevmatika je primerna za uporabo tako na sprednjem, kot na zadnjem kolesu.
LASTNOSTI:
- Double Down (DD) – pnevmatika ima dvoplastne stene, bočnice pa so še dodano ojačane z Butyl vložki. Rezultat je najboljša možna odpornost proti predrtju, dodatno pa se poveča tudi stabilnost pri visokih hitrostih. Tovrstna struktura je še posebej priljubljena pri tekmovalcih v spustu, kjer je bolj kot nizka teža pomembna odpornost proti predrtju.
- TR – tubeless ready – omogoča možnost montaže brez zračnice (v kombinaciji z mlekom in TR obroči) daje veliko prednosti: vožnja pri nižjem tlaku, kar poveča oprijem, nižji kotalni upor, manj možnosti za predrtje, …
- 3C Maxx Grip – plašč je izdelan iz kombinacije treh zmesi gume v različnih trdotah. Maxx Grip je najmehkejša mešanica gume, ki jo sestavljajo osnovna plast iz gume v trdoti 70a, sredinski čepki v trdoti 42a in stranski čepi v trdoti 40a (nižja kot je številka, mehkejša je guma). Maxx Grip je še posebej popularen pri tekmovalcih v spustu, saj zaradi najmehkejše kombinacije gum ponuja ultimativni oprijem.
- WIDE TRAIL (WT) – pnevmatika je primerna za platišča z notranjo širino od 30 – 35 milimetrov.
- Zložljiva različica s kevlarjevim ležiščem, omogoča enostavnejše shranjevanje, manjšo težo in lažjo montažo v primerjavi s klasičnim žičnatim ležiščem.
- Priporočen (dovoljeni) tlak: 50 kPa / 3,5 bar.
- Teža: 1170 gramov.
Mnenja
Zaenkrat še ni mnenj.