Pogoji uporabe

Splošni pogoji
Splošni pogoji spletne trgovine s kolesarsko opremo in komponentami optibike.si so se stavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov (ZVPot-UPB2) in na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije.
Spletno trgovino www.optibike.si (v nadaljevanju »Optibike«) upravlja podjetje OPTIBIKE Luka Pleško S.P.,  ponudnik storitev elektronskega poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti kupca, ter poslovno razmerje med ponudnikom kupcem.

 

Ponudba izdelkov
Zaradi narave spletne prodaje se ponudba trgovine Optibike posodablja hitro in pogosto. Ponudnik bo naročeno blago (ki je na zalogi) dostavil kupcu v dogovorjenem roku (od 1 do 3 delovnih dneh) preko Pošte Slovenije. V primeru, da blaga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču in ima navedeno, da je blago na zalogi pri dobavitelju bo kupcu blago dostavil v okvirno 3 do 9 delovnih dneh.

V primeru, da blaga ni mogoče dostaviti v 9 delovnih dneh bo ponudnik kupca obvestil o nastali situaciji kakor hitro bo mogoče in mu ponudil alternativno možnost, ali odstop od nakupa in morebitno povrnitev že nakazane kupnine.

Nekatere slike so lahko simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja izdelka. Dopuščamo možnost nenamerne človeške napake pri vnosi podatkov (fotografije, opis ali cena). V primeru neskladja podatkov v spletni trgovini in dejanskih podatkov, ki nam jih posreduje dobavitelj kupcu ponujamo razumno rešitev – odstop od nakupa brez dodatnih pojasnil.

Prav tako si ponudnik pridržuje pravico do odstopa od prodaje v primeru nenamerne napake pri vnosu informacij.

 

Sklenitev in potrditev nakupa

Ponudba na spletni strani optibike.si predstavlja zgolj informativno ponudbo. Zavezujoče razmerje med ponudnikom in kupcem je sklenjeno šele v trenutku, ko ponudnik naročilo potrdi.

Do potrditve naročila si ponudnik pridržuje pravico, da brez obrazložitve naročilo zavrne.

 

Načini plačila

  1. Plačilo po povzetju (ob dostavi)
    Pri plačilu po povzetju plačate naročene izdelka takrat, ko vam jih dostavljavec prinese na dom. Pri tem načinu plačila mora kupec dostavljavcu plačati tudi provizijo, ki jo ob dostavi zaračunava Pošta Slovenije (do 98,00€ je provizija 1,05€, od 98,00€ do 501,00€ je provizija 1% vrednosti odkupnine, nad 501,00€ je provizija 5,36€).
  2. Preko sistema PayPal in navedenimi kreditnimi karticami
    Naročene izdelke plačate vnaprej preko varnega elektronskega sistema za plačevanje PayPal. Preko istega plačilnega sistema lahko naročeno blago plačate tudi s podprtimi kreditnimi karticami.
  3. Z vnaprejšnjim nakazilom na transakcijski račun ponudnika preko UPN naloga
    Po zaključenem naročilu boste prejeli podatke o našem bančnem računu in navodila za plačilo naročenega blaga. Naročene izdelke bomo poslali takrat, ko bo nakazilo prispelo na naš bančni račun.

 

Cene
Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih ne vsebujejo DDV (ponudnik ni davčni zavezanec). Cene navedene v spletni trgovini ne vsebujejo stroškov dostave.

Redne cene so priporočene prodajne cene, ki nam jih določa proizvajalec ali dobavitelj. Cene veljajo ob trenutku prodaje in nimajo v naprej določene veljavnosti. Kljub izrednim naporom, da bi zagotovili najbolj posodobljene in točne podatke se lahko zgodi, da je cena navedena ob izdelku napačna.

V primeru napačno navedene cene, ali pa v primeru, da se cena spremeni med obdelavo naročila ponudnik kupcu omogoča odstop od nakupa, hkrati pa se bo potrudil, da kupcu ponudi rešitev, ki bo bila ustrezna tako ponudniku kot kupcu.

Ponudnik občasno ponuja uporabo promocijskih kod, ki so dostopne vsem uporabnikom na ponudnikovi e-mail listi. Vsak uporabnik ima možnost koriščenja promocijskih kod z vpisom na e-mail promocijsko listo. Vpis na e-mail listo je mogoč z uporabo spletne strani (npr. vpis e-mail naslova pri zaključku nakupa), preko namenskih polj za vpis na promocijsko listo, ali na lastno željo s prošnjo na info@optibike.si.

 

Postopek nakupa

  1. Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.
  2. Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov, naročilo potrdi, oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave.

 

Pravica do odstopa od nakupa
Kupec ima pravico, da v 14-ih dneh od dne prevzema naročenih izdelkov ponudniku na elektronski naslov info@optibike.si sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za njegovo odločitev.

Izdelka po 15-h dneh od nakupa ni mogoče vrniti brez utemeljenega razloga. Kupljene izdelke mora kupec vrniti trgovcu najkasneje v 30-ih dneh od dne oddane izjave o odstopu od nakupa. Kupljene izdelke je potrebno vrniti prodajalcu nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini.

Če je poštni paket, s katerim je kupec prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije.

Za vrnjene izdelke ponudnik kupcu takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek oziroma koriščeni darilni bon, morebitne koriščene promocijske kode in drugi popusti pa se kupcu ne vrnejo. Vračilo vplačanega zneska izvrši ponudnik na osebni oziroma transakcijski račun kupca.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Vračilu obvezno priložite kopijo originalnega računa, ter vaše podatke za nakazilo kupnine.

 

Garancija
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na računu ali na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil in pogojev, navedenih na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski rok je naveden na garancijskem listu ali na računu.

Kupec lahko garancijo uveljavlja pri prodajalcu ali pa neposredno pri proizvajalcu izdelka ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom ali računom.

Proizvajalec oz. njegov pooblaščeni servis je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45-ih dneh od dne prejema izdelka v popravilo, sicer pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim izdelkom v brezhibnem stanju.

 

Dostava
Ponudnik bo naročeno blago (ki je na zalogi) dostavil kupcu v dogovorjenem roku (od 1 od 9 delovnih dni) preko Pošte Slovenije.

Dostava je možna od ponedeljka do petka. V primeru, da vas ne bo doma, vas paket čaka na pošti še 10 dni. V kolikor niste prejeli paketa oziroma obvestila v poštni nabiralnik, najprej preverite na vaši pošti, če je vaš paket pri njih.

Po individualnemu dogovoru lahko stranka naročeno blago prevzame tudi osebno v Ljubljanskem BTC-ju.

Za nakupe v skupni vrednosti do 49,99€ stranki zaračunamo tudi 3,90€ poštnine. Pri nakupu v vrednosti 50,00€ in več je poštnina brezplačna.

V primeru, da kupcu artikla zaradi zunanjih vzrokov ne moremo dostaviti v predvidenem dobavnem roku ponujamo kupcu možnost vračila kupnine (če je kupec artikel že plačal) oziroma ponujamo možnost odstopa od nakupa brez dodatnih pojasnil.

 

Varnost
Ponudnik za potrebe poslovanja spletne trgovine uporablja tehnološko dovršena in preverjena sredstva za zaščito prenosa in shranjevaje osebnih podatkov ter plačil.

 

Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k časovno neomejenemu varovanju osebnih podatkov svojih kupcev. Ponudnik za nedoločen čas hrani pridobljene podatke na strani www.optibike.si.

Osebni podatki bodo bili uporabljeni izključno samo za potrebe izpolnitve naročila in za potrebe obveščanja o novostih in ugodnostih blagovnih znamk, ki jih ponudnik zastopa. Kupčevi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varstvo svojih osebnih podatkov je prav tako odgovoren tudi kupec sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega računa z močnim geslom in ustrezno programsko (protivirusno) zaščito elektronskih naprav s katerimi dostopa do ponudnikove spletne trgovine.

 

Komunikacija
Ponudnik po z kupcem stopil v stik le v primeru, da kupec temu izrecno ne nasprotuje. Elektronska sporočila imajo naslednje lastnosti:

  • oglasna sporočila bodo jasno označena kot komercialna sporočila
  • pošiljatelj bo jasno razviden
  • jasno bo predstavljen način, kako kupec odstopi od prejemanja oglasnih sporočil
  • zahtevo kupca, da si ne želi več prejemati oglasnih sporočil bo ponudnik izrecno spoštoval

 

Odgovornost
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v njegovi spletni trgovini, vendar se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini.

V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali spremembo naročila.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične.

Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Ponudnik od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki na pošto dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja.

V navedenih primerih mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. V primeru poškodovanja pošiljke to stori tako, da pošiljko prinese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ga je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik.

Ponudnik bo skupaj s Pošto Slovenije poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

 

Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje obstoječo in veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, uporabnik lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@optibike.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.